sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Melkein unohdettu MK

Vihjasin lentokenttäostoksia postauksessani että Frankfurtin kentältä, palatessani Suomesta Jordaniaan, tarttui mukaani jotain kaunista, jota koristaa kirjaimet MK. Muutama ystävä taisi arvailla kyseessä olevan Michael Korsin laukku, mutta käsilaukusta ei tällä kertaa ole kuitenkaan kyse. Täytyy myöntää, että olin jo vähän unohtanut etten ole ostostani teille paljastanut. Joten eiköhän ole jo aika esitellä tämä mysteerinen MK. :D
 
Tässä se nyt on, "uusi" Michael Korsin rannekelloni, valkoisella nahkaremmillä ja ruusunkultaisella kellotaulun kehyksellä.
 Olin jo jonkin aikaa haaveillut kultaisen värisestä rannekellosta, mutta en ollut löytänyt täysin mieleistäni kelloa. Frankfurtin kentällä minulla oli reilusti aikaa kierrellä liikkeitä, joten päätin vähän vilkaista kellovalikoimaakin. Täytyy myöntää, että olin liikkeessä ehkä kaksi minuuttia ja olin siinä ajassa tehnyt ostopäätökseni. En ollut kyseistä rannekelloa aikaisemmin nähnyt ja myyjän mukaan se olikin uusi Michael Korsin valikoimassa.
Valkoisen ja kultaisen värin yhdistelmä sekä kellon yksinkertaisuus miellytti silmääni. Ihastuin kyseiseen kelloon siis oitis ja tiesin että tämä oli etsimäni rannekello. Ei siinä sitten pitempään tarvinnut miettiä ja olen ollut ostokseeni enemmän kuin tyytyväinen.
 
Tästä saakin hyvän aasinsillan seuraavaan ostokseeni, jonka puolestani tein Dubaissa. Sillä juurikin tämä MK-kello kädessä Dubain ostokseni värivalinta varmistui. Hah, taas jäi siis jokin uutuus toistaiseksi esittelemättä. Lienee liikaa vihjattu, että sitä koristaa kaksi C kirjainta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti