keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Odota, mä otan ensin kuvan

Olen kavereiden kanssa naureskellut että minun pitäisi muuttaa blogini ruokablogiksi, koska aina kun syömme yhdessä tai olemme porukalla ravintolassa, saavat muut odottaa nälkäisinä annosten kuvaamistani. Nykyään minua jo muistutetaan kuvaamisesta, jos kamerani ei ole esillä kun tarjoilija lähestyy pöytäämme! Voin kertoa ettei läheskään kaikki kuvaamani ruoka-annokset ole päätyneet blogiin, joten ruokablogia tästä ei ole tullut, eikä todennäköisesti ole tulossakaan.

 
Sain käsiini Anna lehden, jonka työkaverini toi kesälomansa jälkeen mukanaan Jordaniaan. Yhtenä iltana selailin lehtä ja huomasin aika hauskan ja osuvan pienen jutun. Nykyään yhä useampi kuvaa ruoka-annoksensa tai kattauksen ennen ruokailua. Tämä ennen ruokailua toimitettava traditio on varmasti monelle tuttua, kun yksi jos toinenkin haluaa kuvata kauniin annoksen ja vähintäänkin päivittää statuksensa kuvan kera naamakirjaan. Kanssaruokailijoita tämä tapa saattaa ärsyttää, mutta onneksi minun ja muiden annoskuvaajien puoella on tiedemiehet. Toimitan siis "ruokarukoukseni" jatkossakin ja muistakaa tekin hiljentyä hetkeksi ennen kuin käytte pihvin kimppuun! Bon apetit!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti